shuffle(randFromArray([[3,4], [6,8], [5,12], [7, 24], [8, 15], [10, 24], [12,16]])) BC sqrt(AC * AC + BC * BC) 5 / AB randFromArray([ "ABC", "BAC" ]) (ANGLE.substring(0,1) + ANGLE.substring(2)) (function(){ if ( OPPOSITE_NAME === "AC" ){ return AC; } else if ( OPPOSITE_NAME === "BC" ){ return CB; } return AB; })() "AB" AB ANGLE.substring(1) (function(){ if ( ADJACENT_NAME === "AC" ){ return AC; } else if ( ADJACENT_NAME === "BC" ){ return BC; } return AB; })() fraction( OPPOSITE_VALUE, ADJACENT_VALUE, false, false, false, false) OPPOSITE_VALUE / ADJACENT_VALUE fraction(OPPOSITE_VALUE, AB) OPPOSITE_VALUE / AB fraction(ADJACENT_VALUE, AB) ADJACENT_VALUE / AB

\overline{AC} are AC unități

\overline{BC} are BC unități

\overline{AB} are AB unități

Cât este \sin(\angle ANGLE) ?

betterTriangle(BC * SCALE, AC * SCALE, "A", "B", "C", BC, AC, AB);
SIN

SOI CAI TOA

Sin = Opusa supra Ipotenuza

\sin(\angle ANGLE)=SIMPLE_SIN

Cât este \cos(\angle ANGLE) ?

betterTriangle(BC * SCALE, AC * SCALE, "A", "B", "C", BC, AC, AB);
COS

SOI CAI TOA

Cos = Adiacenta supra Ipotenuza

\cos(\angle ANGLE )=SIMPLE_COS

Cât este \tan(\angle ANGLE) ? tan este un alt nume pentru tangenta

betterTriangle(BC * SCALE, AC * SCALE, "A", "B", "C", BC, AC, AB);
TAN

SOI CAI TOA

Tan = Opusa supra Adiacenta

\tan(\angle ANGLE)=SIMPLE_TAN

Mai întâi identificăm unghiul \angle ANGLE

if (ANGLE === 'ABC') { var angle = atan(AC / BC) * 180 / Math.PI; arc([BC * SCALE, 0], 0.6, 180 - angle, 180); } else { var angle = atan(BC / AC) * 180 / Math.PI; arc([0, AC * SCALE], 0.6, 270, 270 + angle); }

Așadar avem:

cateta opusă = \overline{OPPOSITE_NAME} = OPPOSITE_VALUE
cateta alăturată = \overline{ADJACENT_NAME} = ADJACENT_VALUE