Indică punctul care are coordonatele (X, Y)
şi selectează cadranul în care se încadrează.
Graficul face parte din raspuns
Mută punctul şi selectează cadranul ce îl conţine.
QUADRANT
graph.movablePoint.coord
if (guess[0] === 0 && guess[1] === 0) {
// TODO: Replace this string with "" when clues are added
return "Mută punctul portocaliu în poziția corectă";
}
return guess[0] === X && guess[1] === Y;
graph.movablePoint.setCoord(guess);
Coordonatele sunt oferite în ordinea (\blue{x},\green{y})
.
În exemplul nostru avem coordonatele ( \blue{X}, \green{Y} )
, deci pentru x
avem \blue{X}
şi pentru y
avem \green{Y}
.
Coordonata x
ne spune cât de departe să mutăm punctul la dreapta sau stânga şi
coordonata y
ne indică cât mult să urcăm sau să coborâm cu el.
Dacă avem coordonata x
mai mare decât 0 trebuie să mutăm punctul spre dreapta.
Dacă avem coordonata x
mai mică decât 0 trebuie să mutăm punctul spre stânga.
Dacă avem coordonata y
mai mare decât 0 trebuie să mutăm punctul în sus.
Dacă avem coordonata y
mai mică decât 0 trebuie să mutăm punctul îm jos.
Punctul trebuie mutat la coordonatele ( \blue{X}, \green{Y} )
, marcat pe hartă.
Acum că avem punctul aşezat, putem să aflăm cadranul în care este inclus.
Există o convenţie care spune ca numele cadranelor este format dintr-un număr roman.
Ele pornesc cu primul cadran in partea dreaptă sus, numit QI
şi continuă în sensul invers acelor de ceas.
Din moment ce punctul nostru este in colţul din dreapta sus al graficului,
el se situează în cadranul \purple{QUADRANT}
.
Din moment ce punctul nostru este in colţul din dreapta jos al graficului,
el se situează în cadranul \purple{QUADRANT}
.
Din moment ce punctul nostru este in colţul din stânga sus al graficului,
el se situează în cadranul \purple{QUADRANT}
.
Din moment ce punctul nostru este in colţul din stânga jos al graficului,
el se situează în cadranul \purple{QUADRANT}
.